6 Mayıs 2008 Salı

Sonunda...


Hayata bakış açısını her zaman takdir ettiğim ve
paylaşımlarını kimseden esirgemeyen sevgili Anıl Hocamın ( Nam-ı değer Maidis ) blog tutmam üzerindeki baskısı :) ve tavsiyeleri yaklaşık iki sene önce başladı. O zamandan beri ha tuttum ha tutacağım diyerek zaman içerisinde öylece akarken, aradığım bir bilgiye şu blog sayfalarından birinde bugün rastlamam sonucu bende şu sayfaları okumakta olan herkesle az çok bir şeyler paylaşma ihtiyacı hissettim.
Gerisi güzel gelir inşallah diyelim. :)

2 yorum:

Anıl Özbek dedi ki...

Ayberk blog camiasına yaptığın bu girişin devamının da olmasını dilerim. Zira benim baskılarım sonucu blog açmaya ikna olanların bir süre sonra blog tutmayı bıraktıklarını gözlemledim. Yapmış olduğum bazı nükleer deneyler sonucunda bile niye böyle olduğuna dair geçerli bir öncül tespit edemedim.

Ama neyse ki sen "bilgi"nin artık bloglarda olduğu gerçeğini gördüğün için blog açtın. Bu da kalıcı olacağını gösterir.

İşte böyle yazıyorsun, birileri gelip yorum yazıyor. Sonra sen yine yazıyorsun. Böyle geçip gidiyor işte günler. Martılar filan da güzel bazen hayat da.

Gördüğün gibi bloglarda da onlara yapılan yorumlarda da istediğini yapabiliyorsun, istediğin gibi saçmalayabiliyorsun :) Zevkli yani.

Bu arada hayırlı olsun. Bizimkilere de E-Posta atayım, haberleri olsun.

Unknown dedi ki...

Tebrikler Ayberk ! Bırro Anıl !
Arkadaşlarımla guru duyuyorum !
Sizde arkadaşlarınız sizinle gurur duysun istiyorsanız 0900 ...
Yada blog açın ...
Maidis'in değerli baskıları ve katkılarıyla veliamca.com yeniden hayat bulacak inşallah.
İnternete değer katmaya geliyoruz :)
bu arada cep telefonu tarifeniz sizin için uygun mu , daha uygun bir tarife olabilirmi merak ediyorsanız www.eniyitarife.com ...
:D (bu bir reklamdır)